|
សង្ខេប, |
|
ប្រសិនបើអ្នកព្រួយបារម្ភថាបុគ្គលិករបស់អ្នកកំពុងសម្លឹងមើលទ្វារនោះ
វាដល់ពេលហើយ។ |
|
ចាប់ផ្តើមមានការសន្ទនាដែលកំណត់អាជីពសំខាន់ៗមួយចំនួន។
នៅក្នុងផ្នែកនេះ នាយកប្រតិបត្តិ |
|
គ្រូបង្វឹក Susan Peppercorn គូសបញ្ជាក់សំណួរចំនួនប្រាំ
ដើម្បីចាប់ផ្តើមសួររបាយការណ៍ផ្ទាល់របស់អ្នក។ |
|
ដូច្នេះអ្នកអាចយល់កាន់តែច្បាស់ពីអារម្មណ៍របស់ពួកគេចំពោះមុខតំណែងរបស់ពួកគេ៖ |
|
1)
តើអ្នកចង់រីកចម្រើនក្នុងស្ថាប័ននេះដោយរបៀបណា? 2) តើអ្នកមានអារម្មណ៍នៃការ |
|
គោលបំណងក្នុងការងាររបស់អ្នក? ៣)
តើអ្នកត្រូវការអ្វីខ្លះពីខ្ញុំ ដើម្បីធ្វើការងារឱ្យអស់ពីសមត្ថភាពរបស់អ្នក? ៤)
អ្វី |
|
តើបច្ចុប្បន្នយើងមិនធ្វើជាក្រុមហ៊ុនដែលអ្នកគិតថាយើងគួរធ្វើឬ?
5) តើអ្នក |
|
មានឱកាសធ្វើអ្វីដែលអ្នកធ្វើបានល្អបំផុតជារៀងរាល់ថ្ងៃ?
នៅពេលដែលអ្នកគ្រប់គ្រងធ្វើ |
|
ការពិនិត្យមើលសំណួរទាំងប្រាំនេះ
ជាផ្នែកធម្មតានៃរបៀបដែលពួកគេទាក់ទងជាមួយពួកគេ។ |
|
និយោជិត វាជួយធានាថាមនុស្សមានអារម្មណ៍មើលឃើញ
និងឱ្យតម្លៃ។ ហើយនៅពេលដែលអ្នកគ្រប់គ្រង |
|
ជួយបុគ្គលនៅក្នុងក្រុមរបស់ពួកគេឱ្យមានអារម្មណ៍បែបនោះ
ពួកគេទំនងជាទទួលបានរង្វាន់ |
|
បុគ្គលិកដែលក្លាយជាអ្នកតស៊ូមតិសម្រាប់នាយកដ្ឋាន
និងអង្គការមិនថាឡើយ |
|
តើពួកគេស្នាក់នៅរយៈពេលប៉ុន្មាន។ វិធានការទាំងប្រាំនេះ គូសផែនទីយ៉ាងជិតស្និទ្ធជាមួយនឹងការស្រាវជ្រាវដែលបានចេញផ្សាយថ្មីៗនេះ ដោយ HBR លើយុទ្ធសាស្រ្តដើម្បីជំរុញការរក្សា។ ជាមួយនឹងតម្រូវការទាំងប្រាំនេះនៅក្នុង សូមពិចារណាបញ្ចូលសំណួរខាងក្រោមទៅក្នុងទម្លាប់ ពិនិត្យចូលជាមួយរបាយការណ៍ផ្ទាល់របស់អ្នក ដូច្នេះអ្នកអាចសួរបុគ្គលិកបាន។ សំណួរដែលពួកគេចង់ឮមុនពេលពួកគេចាកចេញ៖ 1. តើអ្នកចង់រីកចម្រើនក្នុងអង្គភាពនេះដោយរបៀបណា? ការអភិវឌ្ឍន៍អាជីពគឺជាការសំខាន់បំផុតនៃធាតុដែលបានកំណត់ ដោយ Gallup និងពីរភាគបីនៃមនុស្ស — ដោយមិនគិតពីកម្រិតរបស់ពួកគេ — ចាកចេញពីក្រុមហ៊ុនរបស់ពួកគេដោយសារកង្វះការអភិវឌ្ឍអាជីព ឱកាស។ ជាមួយនឹងគំនិតនេះ វាជារឿងសំខាន់ក្នុងការស្វែងយល់ពីអ្វី ឱកាសរីកចម្រើន ដែលនិយោជិតម្នាក់ៗត្រូវការសម្រាប់ល្អបំផុត ការអភិវឌ្ឍន៍ មិនថាតាមរយៈការឧបត្ថម្ភ ការបង្វឹក ការណែនាំ ការមើលឃើញ ឬការចាត់តាំងការងារដែលមានបញ្ហា។ ដើម្បីទទួលបានចម្លើយ អ្នកក៏អាចសួរថា "តើតួនាទីអ្វីនឹងចូលចិត្ត ធ្វើ (ថាតើវាមានឬអត់) ហើយតើខ្ញុំអាចធ្វើអ្វីបានក្នុងនាមជាអ្នកគ្រប់គ្រងរបស់អ្នក។ លើកទឹកចិត្តដល់ការអភិវឌ្ឍន៍របស់អ្នកនៅក្នុងក្រុមហ៊ុននេះ?” 2. តើអ្នកមានអារម្មណ៍ថាមានគោលបំណងក្នុងការងាររបស់អ្នកទេ? អស់រយៈពេលប្រាំឆ្នាំដែលសារ៉ាធ្វើការឱ្យសេវាកម្មហិរញ្ញវត្ថុ ក្រុមហ៊ុនដែលនាងលាឈប់ពីការងារ នាងមិនដែលមានអារម្មណ៍ថាការងាររបស់នាងទេ។ ជះឥទ្ធិពលដល់ជីវិតមនុស្សតាមរបៀបដ៏មានអត្ថន័យ។ ដោយចូលរួមជាមួយ fintech ក្រុមហ៊ុនប្តេជ្ញាធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងនូវភាពងាយស្រួល និង លទ្ធភាពនៃសេវាហិរញ្ញវត្ថុសម្រាប់ប្រជាជនដែលមិនបានបម្រើ, នាងរំភើបដែលកិច្ចខិតខំប្រឹងប្រែងទីផ្សាររបស់នាងអាចបង្កើតបាន។ ភាពខុសប្លែកគ្នាក្នុងជីវិតរបស់មនុស្សដែលត្រូវការលទ្ធភាពទទួលបានដើមទុន។ របស់នាង និយោជក និងអ្នកគ្រប់គ្រងបានខកខានឱកាសមួយដើម្បីចូលទៅក្នុង Sara's អារម្មណ៍នៃចំណង់ចំណូលចិត្ត និងគោលបំណងនៅក្នុងតួនាទីទីផ្សាររបស់នាង។ អ្នកគ្រប់គ្រងអាចដើរតួយ៉ាងមានអត្ថន័យក្នុងការជួយបុគ្គលិក ស្វែងយល់ពីរបៀបដែលតួនាទីរបស់ពួកគេរួមចំណែកដល់អង្គការ បេសកកម្មកាន់តែទូលំទូលាយ។ ប៉ុន្តែការជួយបុគ្គលិកឱ្យមានអារម្មណ៍ថាមានគោលបំណង ត្រូវតែជ្រៅជាងនេះ ដើម្បីស្វែងយល់ពីអ្វីដែលមានគោលបំណង និយោជិតអំពីការងាររបស់ពួកគេ និងភ្ជាប់ជាមួយតម្លៃផ្ទាល់ខ្លួនរបស់ពួកគេ។ 3. តើអ្នកត្រូវការអ្វីពីខ្ញុំដើម្បីធ្វើការងារឱ្យអស់ពីសមត្ថភាពរបស់អ្នក? អ្នកគ្រប់គ្រងដែលមានប្រសិទ្ធភាពបំផុតគោរព និងយកចិត្តទុកដាក់ចំពោះពួកគេ។ និយោជិតដោយស្គាល់ពួកគេជាបុគ្គល ទទួលស្គាល់ពួកគេ។ សមិទ្ធិផល ការសន្ទនាអំពីការអនុវត្ត និង ធ្វើការពិនិត្យជាផ្លូវការ។ ឥរិយាបថគាំទ្រទាំងនេះបង្កើត ក បរិយាកាសការងារដែលនិយោជិតមានអារម្មណ៍ថាមានសុវត្ថិភាពក្នុងការពិសោធន៍ គំនិតថ្មីៗ ចែករំលែកព័ត៌មាន ស្វែងយល់ពីការអភិវឌ្ឍន៍ ឱកាស និងការគាំទ្រគ្នាទៅវិញទៅមក។ នៅពេលអ្នកស្វែងយល់ពីអ្វីដែលបុគ្គលិករបស់អ្នកត្រូវការដើម្បីធ្វើការងារឱ្យល្អបំផុតរបស់ពួកគេ អ្នកក៏អាចសួរថា “តើអ្វីជាការខកចិត្តដ៏ធំបំផុតរបស់អ្នក និងអ្វី តើខ្ញុំអាចចាត់វិធានការដើម្បីជួយអ្នកដោះស្រាយវាបានទេ? តើអ្នកធ្លាប់ជាអ្វី ព្យាយាមប្រាប់ខ្ញុំថាខ្ញុំមិនបានឮ? តើអ្នកចង់យ៉ាងម៉េច ទទួលស្គាល់? 4. តើបច្ចុប្បន្នយើងកំពុងធ្វើអ្វីជាក្រុមហ៊ុនដែលអ្នក មានអារម្មណ៍ថាយើងគួរធ្វើ? អ្នកគ្រប់គ្រងល្អបំផុតអនុញ្ញាតឱ្យកម្មករដឹងថាមតិរបស់ពួកគេរាប់ដោយ ការលើកកម្ពស់ការសន្ទនាបើកចំហ និងការផ្តល់មតិកែលម្អដោយស្មោះត្រង់លើ យោបល់ និងយោបល់របស់និយោជិត គាំទ្រគំនិតល្អៗ និង ដោះស្រាយរឿងដែលមិនអាចទៅរួច។ ដោយសួរសមាជិកក្រុមនីមួយៗ អ្វីដែលពួកគេមានអារម្មណ៍ថាក្រុមហ៊ុនអាចធ្វើបានល្អជាងនេះ តើទីផ្សារអ្វី? ឱកាសដែលអង្គការអាចនឹងមើលរំលង និងរបៀបធ្វើ ប្រើប្រាស់ធនធានក្រុមហ៊ុនឱ្យកាន់តែមានប្រសិទ្ធភាព អ្នកកំពុងមានសុពលភាព ថាគំនិតរបស់ពួកគេសំខាន់។ អ្នកក៏អាចសួររឿងដូចជា "តើអ្នកពេញចិត្តនឹងបច្ចុប្បន្នរបស់យើងទេ? ធ្វើការពីគោលការណ៍ផ្ទះ/កូនកាត់? បើមិនអញ្ចឹងទេ តើអ្នកគិតថាត្រូវការអ្វី? ផ្លាស់ប្តូរ? តើអ្នកពេញចិត្តប៉ុណ្ណាជាមួយឧបករណ៍ដែលអ្នកប្រើ ទាក់ទងជាមួយមិត្តរួមការងាររបស់អ្នក ពេលធ្វើការពីចម្ងាយ?” 5. តើអ្នកមានឱកាសធ្វើអ្វីដែលអ្នកធ្វើបានល្អបំផុត ជារៀងរាល់ថ្ងៃ? នៅពេលដែលសារ៉ានៅក្នុងតួនាទីទីផ្សាររបស់នាង ការផ្តោតអារម្មណ៍របស់នាងគឺនៅលើ ការវិភាគទិន្នន័យ។ ទោះបីជានាងបានរៀនពីរបៀបដើម្បីធ្វើជាម្ចាស់នៃការវិភាគ ទិន្នន័យប្រើប្រាស់របស់អតិថិជន នាងមិនដែលចាត់ទុកវាជាចំណុចខ្លាំងមួយរបស់នាងទេ។ តួនាទីថ្មីរបស់នាងនឹងអនុញ្ញាតឱ្យនាងផ្តោតអារម្មណ៍លើម៉ាកយីហោនិង ការទទួលបានទស្សនិកជន តំបន់ដែលនាងចូលចិត្ត និងពូកែ ជាថ្មីម្តងទៀត អតីតនិយោជករបស់នាងបានខកខានឱកាសក្នុងការប្រើប្រាស់ ទេពកោសល្យដ៏ល្អបំផុតរបស់សារ៉ា មុនពេលនាងនាំពួកគេទៅកាន់ស្ថាប័នថ្មីមួយ។ ដើម្បីកំណត់ថាតើបុគ្គលិករបស់អ្នកកំពុងផ្តោតលើពួកគេ។ ភាពខ្លាំង អ្នកក៏អាចសួរថា "តើអ្វីជាផ្នែកដ៏ល្អបំផុតរបស់អ្នក។ ការងារ? តើទេពកោសល្យរបស់អ្នកមួយណាដែលអ្នកមិនប្រើក្នុងបច្ចុប្បន្នរបស់អ្នក។ តួនាទី? តើផ្នែកណានៃការងាររបស់អ្នកនឹងលុបចោលប្រសិនបើអ្នកអាច? នៅពេលដែលអ្នកគ្រប់គ្រងធ្វើការឆែកឆេរជាមួយនឹងសំណួរទាំងប្រាំនេះ ក ផ្នែកទៀងទាត់នៃរបៀបដែលពួកគេប្រាស្រ័យទាក់ទងជាមួយបុគ្គលិករបស់ពួកគេ វាអាចជួយបាន។ ធានាថាមនុស្សមានអារម្មណ៍មើលឃើញ និងឱ្យតម្លៃ។ ហើយនៅពេលដែលអ្នកគ្រប់គ្រងជួយ បុគ្គលនៅក្នុងក្រុមរបស់ពួកគេមានអារម្មណ៍បែបនោះ ពួកគេទំនងជាមានច្រើនជាង ផ្តល់រង្វាន់ដោយនិយោជិតដែលក្លាយជាអ្នកតស៊ូមតិ នាយកដ្ឋាន និងអង្គការ មិនថាពួកគេស្នាក់នៅរយៈពេលប៉ុន្មាននោះទេ។ |
No comments:
Post a Comment