ភាពជាអ្នកដឹកនាំ 
យុវជននៅថ្ងៃនេះ ត្រូវចេះសម្រួចក្រសែភ្នែកសម្លឹងមើលមេដឹកនាំថ្ងៃនេះ។ ការរៀនសម្លឹងមើលអោយសព្វគ្រប់ ការចេះអង្កេតដោយប្រើវិចារណញ្ញាណ រៀនមើលភាពជាគំរូ រៀនច្បិចយកសម្ថភាពនៃការដោះស្រាយបញ្ហា រៀនមើលភាពរីកចម្រើន និងវិនាសកម្ម ពីមេដឹកនាំជំនាន់នេះ ក៏ដូចជំនាន់មុន។ ចំពោះយុវជនខ្លាំង គឺត្រូវរៀនមើលអោយគ្រប់សព្វ គ្រប់ច្រកល្ហកពុំមែនស្ពាយវប្បធម៍មិនបើកចិត្តរៀនសូត្រឡើយ។ យុវជនចំបាច់សម្រួចសម្ថភាពខ្លួនឯង ដ្បិតភាពរីកចម្រើន គឺត្រូវការលាងសម្អាតខ្លួនឯងមុនគេបង្អស់។ រឹតតែសំខាន់ កឺការស្គាល់ខ្លួនឯង មានសម្ថភាពនៃការអូសទាញ មានសម្ថភាពនៃការសាងភាពជាគំរូល្អ និងមានសម្ថភាពកសាងឥទ្ធិពលខ្លាំងចំពោះក្រុម។ និយាយអោយស្រួលស្ដាប់ជាងនេះ យុវជនគួរលាងសម្អាតខ្លួនឯងអោយបានស្អាតជាមុនសិន សឹមទៅដឹកនាំអ្នកដ៍ទៃរតាមក្រោយ។ យុវជន គឺជាកម្លាំងសង្គម តែបើយុវជនថមថយកម្លាំង កម្លាំងសង្គមក៏ថមថយអ្នកបន្តវេន។ បើសង្គមពុំសម្បូណ៏អ្នកបន្តវេនទេ សង្គមមួយនោះក៏ថមថយភាពរីកចម្រើនដែរ។ ការចេះសម្លឹងមើលសង្គមដោយប្រើការគិតពិចារណា ពុំជ្រុលនិយម គឺជាផ្នែកមួយនៃការកសាងខ្លួនឯង និងចេះមានស្មារតីអូសទាញយុវជនដទៃទៀតមកធ្វើការងារជាក្រុម ក្រោមទស្សនវិស័យរួមគ្នា។ Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse

5 សំណួរអ្នកគ្រប់គ្រងគ្រប់រូប ត្រូវការសួរដោយផ្ទាល់

 


សង្ខេប,

ប្រសិនបើអ្នកព្រួយបារម្ភថាបុគ្គលិករបស់អ្នកកំពុងសម្លឹងមើលទ្វារនោះ វាដល់ពេលហើយ។

ចាប់ផ្តើមមានការសន្ទនាដែលកំណត់អាជីពសំខាន់ៗមួយចំនួន។ នៅក្នុងផ្នែកនេះ នាយកប្រតិបត្តិ

គ្រូបង្វឹក Susan Peppercorn គូសបញ្ជាក់សំណួរចំនួនប្រាំ ដើម្បីចាប់ផ្តើមសួររបាយការណ៍ផ្ទាល់របស់អ្នក។

ដូច្នេះ​អ្នក​អាច​យល់​កាន់តែ​ច្បាស់​ពី​អារម្មណ៍​របស់​ពួកគេ​ចំពោះ​មុខ​តំណែង​របស់​ពួកគេ៖

1) តើអ្នកចង់រីកចម្រើនក្នុងស្ថាប័ននេះដោយរបៀបណា? 2) តើ​អ្នក​មាន​អារម្មណ៍​នៃ​ការ​

គោលបំណងក្នុងការងាររបស់អ្នក? ៣) តើអ្នកត្រូវការអ្វីខ្លះពីខ្ញុំ ដើម្បីធ្វើការងារឱ្យអស់ពីសមត្ថភាពរបស់អ្នក? ៤) អ្វី

តើ​បច្ចុប្បន្ន​យើង​មិន​ធ្វើ​ជា​ក្រុមហ៊ុន​ដែល​អ្នក​គិត​ថា​យើង​គួរ​ធ្វើ​ឬ? 5) តើអ្នក

មានឱកាសធ្វើអ្វីដែលអ្នកធ្វើបានល្អបំផុតជារៀងរាល់ថ្ងៃ? នៅពេលដែលអ្នកគ្រប់គ្រងធ្វើ

ការពិនិត្យមើលសំណួរទាំងប្រាំនេះ ជាផ្នែកធម្មតានៃរបៀបដែលពួកគេទាក់ទងជាមួយពួកគេ។

និយោជិត វាជួយធានាថាមនុស្សមានអារម្មណ៍មើលឃើញ និងឱ្យតម្លៃ។ ហើយនៅពេលដែលអ្នកគ្រប់គ្រង

ជួយបុគ្គលនៅក្នុងក្រុមរបស់ពួកគេឱ្យមានអារម្មណ៍បែបនោះ ពួកគេទំនងជាទទួលបានរង្វាន់

បុគ្គលិក​ដែល​ក្លាយ​ជា​អ្នក​តស៊ូ​មតិ​សម្រាប់​នាយកដ្ឋាន និង​អង្គការ​មិន​ថា​ឡើយ​

តើពួកគេស្នាក់នៅរយៈពេលប៉ុន្មាន។

វិធានការទាំងប្រាំនេះ គូសផែនទីយ៉ាងជិតស្និទ្ធជាមួយនឹងការស្រាវជ្រាវដែលបានចេញផ្សាយថ្មីៗនេះ

ដោយ HBR លើយុទ្ធសាស្រ្តដើម្បីជំរុញការរក្សា។ ជាមួយនឹងតម្រូវការទាំងប្រាំនេះនៅក្នុង

សូមពិចារណាបញ្ចូលសំណួរខាងក្រោមទៅក្នុងទម្លាប់

ពិនិត្យចូលជាមួយរបាយការណ៍ផ្ទាល់របស់អ្នក ដូច្នេះអ្នកអាចសួរបុគ្គលិកបាន។

សំណួរដែលពួកគេចង់ឮមុនពេលពួកគេចាកចេញ៖

1. តើអ្នកចង់រីកចម្រើនក្នុងអង្គភាពនេះដោយរបៀបណា?

ការអភិវឌ្ឍន៍អាជីពគឺជាការសំខាន់បំផុតនៃធាតុដែលបានកំណត់

ដោយ Gallup និងពីរភាគបីនៃមនុស្ស — ដោយមិនគិតពីកម្រិតរបស់ពួកគេ —

ចាក​ចេញ​ពី​ក្រុម​ហ៊ុន​របស់​ពួក​គេ​ដោយ​សារ​កង្វះ​ការ​អភិវឌ្ឍ​អាជីព

ឱកាស។ ជាមួយនឹងគំនិតនេះ វាជារឿងសំខាន់ក្នុងការស្វែងយល់ពីអ្វី

ឱកាសរីកចម្រើន ដែលនិយោជិតម្នាក់ៗត្រូវការសម្រាប់ល្អបំផុត

ការអភិវឌ្ឍន៍ មិនថាតាមរយៈការឧបត្ថម្ភ ការបង្វឹក

ការណែនាំ ការមើលឃើញ ឬការចាត់តាំងការងារដែលមានបញ្ហា។

ដើម្បីទទួលបានចម្លើយ អ្នកក៏អាចសួរថា

"តើតួនាទីអ្វីនឹងចូលចិត្ត

ធ្វើ (ថាតើវាមានឬអត់) ហើយតើខ្ញុំអាចធ្វើអ្វីបានក្នុងនាមជាអ្នកគ្រប់គ្រងរបស់អ្នក។

លើកទឹកចិត្តដល់ការអភិវឌ្ឍន៍របស់អ្នកនៅក្នុងក្រុមហ៊ុននេះ?”

2. តើអ្នកមានអារម្មណ៍ថាមានគោលបំណងក្នុងការងាររបស់អ្នកទេ?

អស់រយៈពេលប្រាំឆ្នាំដែលសារ៉ាធ្វើការឱ្យសេវាកម្មហិរញ្ញវត្ថុ

ក្រុមហ៊ុនដែលនាងលាឈប់ពីការងារ នាងមិនដែលមានអារម្មណ៍ថាការងាររបស់នាងទេ។

ជះឥទ្ធិពលដល់ជីវិតមនុស្សតាមរបៀបដ៏មានអត្ថន័យ។ ដោយចូលរួមជាមួយ fintech

ក្រុមហ៊ុនប្តេជ្ញាធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងនូវភាពងាយស្រួល និង

លទ្ធភាពនៃសេវាហិរញ្ញវត្ថុសម្រាប់ប្រជាជនដែលមិនបានបម្រើ,

នាងរំភើបដែលកិច្ចខិតខំប្រឹងប្រែងទីផ្សាររបស់នាងអាចបង្កើតបាន។

ភាពខុសប្លែកគ្នាក្នុងជីវិតរបស់មនុស្សដែលត្រូវការលទ្ធភាពទទួលបានដើមទុន។ របស់នាង

និយោជក និងអ្នកគ្រប់គ្រងបានខកខានឱកាសមួយដើម្បីចូលទៅក្នុង Sara's

អារម្មណ៍នៃចំណង់ចំណូលចិត្ត និងគោលបំណងនៅក្នុងតួនាទីទីផ្សាររបស់នាង។

អ្នកគ្រប់គ្រងអាចដើរតួយ៉ាងមានអត្ថន័យក្នុងការជួយបុគ្គលិក

ស្វែងយល់ពីរបៀបដែលតួនាទីរបស់ពួកគេរួមចំណែកដល់អង្គការ

បេសកកម្មកាន់តែទូលំទូលាយ។ ប៉ុន្តែការជួយបុគ្គលិកឱ្យមានអារម្មណ៍ថាមានគោលបំណង

ត្រូវតែជ្រៅជាងនេះ ដើម្បីស្វែងយល់ពីអ្វីដែលមានគោលបំណង

និយោជិតអំពីការងាររបស់ពួកគេ និងភ្ជាប់ជាមួយតម្លៃផ្ទាល់ខ្លួនរបស់ពួកគេ។

3. តើអ្នកត្រូវការអ្វីពីខ្ញុំដើម្បីធ្វើការងារឱ្យអស់ពីសមត្ថភាពរបស់អ្នក?

អ្នកគ្រប់គ្រងដែលមានប្រសិទ្ធភាពបំផុតគោរព និងយកចិត្តទុកដាក់ចំពោះពួកគេ។

និយោជិតដោយស្គាល់ពួកគេជាបុគ្គល ទទួលស្គាល់ពួកគេ។

សមិទ្ធិផល ការសន្ទនាអំពីការអនុវត្ត និង

ធ្វើការពិនិត្យជាផ្លូវការ។ ឥរិយាបថគាំទ្រទាំងនេះបង្កើត ក

បរិយាកាសការងារដែលនិយោជិតមានអារម្មណ៍ថាមានសុវត្ថិភាពក្នុងការពិសោធន៍

គំនិតថ្មីៗ ចែករំលែកព័ត៌មាន ស្វែងយល់ពីការអភិវឌ្ឍន៍

ឱកាស និងការគាំទ្រគ្នាទៅវិញទៅមក។

នៅពេលអ្នកស្វែងយល់ពីអ្វីដែលបុគ្គលិករបស់អ្នកត្រូវការដើម្បីធ្វើការងារឱ្យល្អបំផុតរបស់ពួកគេ

អ្នកក៏អាចសួរថា

“តើអ្វីជាការខកចិត្តដ៏ធំបំផុតរបស់អ្នក និងអ្វី

តើខ្ញុំអាចចាត់វិធានការដើម្បីជួយអ្នកដោះស្រាយវាបានទេ? តើអ្នកធ្លាប់ជាអ្វី

ព្យាយាមប្រាប់ខ្ញុំថាខ្ញុំមិនបានឮ? តើអ្នកចង់យ៉ាងម៉េច

ទទួលស្គាល់?

4. តើបច្ចុប្បន្នយើងកំពុងធ្វើអ្វីជាក្រុមហ៊ុនដែលអ្នក

មានអារម្មណ៍ថាយើងគួរធ្វើ?

អ្នកគ្រប់គ្រងល្អបំផុតអនុញ្ញាតឱ្យកម្មករដឹងថាមតិរបស់ពួកគេរាប់ដោយ

ការលើកកម្ពស់ការសន្ទនាបើកចំហ និងការផ្តល់មតិកែលម្អដោយស្មោះត្រង់លើ

យោបល់ និងយោបល់របស់និយោជិត គាំទ្រគំនិតល្អៗ និង

ដោះស្រាយរឿងដែលមិនអាចទៅរួច។ ដោយសួរសមាជិកក្រុមនីមួយៗ

អ្វី​ដែល​ពួក​គេ​មាន​អារម្មណ៍​ថា​ក្រុមហ៊ុន​អាច​ធ្វើ​បាន​ល្អ​ជាង​នេះ តើ​ទីផ្សារ​អ្វី?

ឱកាសដែលអង្គការអាចនឹងមើលរំលង និងរបៀបធ្វើ

ប្រើប្រាស់ធនធានក្រុមហ៊ុនឱ្យកាន់តែមានប្រសិទ្ធភាព អ្នកកំពុងមានសុពលភាព

ថាគំនិតរបស់ពួកគេសំខាន់។

អ្នកក៏អាចសួររឿងដូចជា

"តើអ្នកពេញចិត្តនឹងបច្ចុប្បន្នរបស់យើងទេ?

ធ្វើការពីគោលការណ៍ផ្ទះ/កូនកាត់? បើមិនអញ្ចឹងទេ តើអ្នកគិតថាត្រូវការអ្វី?

ផ្លាស់ប្តូរ? តើអ្នកពេញចិត្តប៉ុណ្ណាជាមួយឧបករណ៍ដែលអ្នកប្រើ

ទាក់ទងជាមួយមិត្តរួមការងាររបស់អ្នក ពេលធ្វើការពីចម្ងាយ?”

5. តើអ្នកមានឱកាសធ្វើអ្វីដែលអ្នកធ្វើបានល្អបំផុត

ជា​រៀងរាល់ថ្ងៃ?

នៅពេលដែលសារ៉ានៅក្នុងតួនាទីទីផ្សាររបស់នាង ការផ្តោតអារម្មណ៍របស់នាងគឺនៅលើ

ការវិភាគទិន្នន័យ។ ទោះបីជានាងបានរៀនពីរបៀបដើម្បីធ្វើជាម្ចាស់នៃការវិភាគ

ទិន្នន័យប្រើប្រាស់របស់អតិថិជន នាងមិនដែលចាត់ទុកវាជាចំណុចខ្លាំងមួយរបស់នាងទេ។

តួនាទីថ្មីរបស់នាងនឹងអនុញ្ញាតឱ្យនាងផ្តោតអារម្មណ៍លើម៉ាកយីហោនិង

ការទទួលបានទស្សនិកជន តំបន់ដែលនាងចូលចិត្ត និងពូកែ

ជា​ថ្មី​ម្តង​ទៀត អតីត​និយោជក​របស់​នាង​បាន​ខក​ខាន​ឱកាស​ក្នុង​ការ​ប្រើ​ប្រាស់

ទេពកោសល្យដ៏ល្អបំផុតរបស់សារ៉ា មុនពេលនាងនាំពួកគេទៅកាន់ស្ថាប័នថ្មីមួយ។

ដើម្បីកំណត់ថាតើបុគ្គលិករបស់អ្នកកំពុងផ្តោតលើពួកគេ។

ភាពខ្លាំង អ្នកក៏អាចសួរថា

"តើអ្វីជាផ្នែកដ៏ល្អបំផុតរបស់អ្នក។

ការងារ? តើទេពកោសល្យរបស់អ្នកមួយណាដែលអ្នកមិនប្រើក្នុងបច្ចុប្បន្នរបស់អ្នក។

តួនាទី? តើ​ផ្នែក​ណា​នៃ​ការងារ​របស់​អ្នក​នឹង​លុប​ចោល​ប្រសិន​បើ​អ្នក​អាច?

នៅពេលដែលអ្នកគ្រប់គ្រងធ្វើការឆែកឆេរជាមួយនឹងសំណួរទាំងប្រាំនេះ ក

ផ្នែកទៀងទាត់នៃរបៀបដែលពួកគេប្រាស្រ័យទាក់ទងជាមួយបុគ្គលិករបស់ពួកគេ វាអាចជួយបាន។

ធានាថាមនុស្សមានអារម្មណ៍មើលឃើញ និងឱ្យតម្លៃ។ ហើយនៅពេលដែលអ្នកគ្រប់គ្រងជួយ

បុគ្គលនៅក្នុងក្រុមរបស់ពួកគេមានអារម្មណ៍បែបនោះ ពួកគេទំនងជាមានច្រើនជាង

ផ្តល់រង្វាន់ដោយនិយោជិតដែលក្លាយជាអ្នកតស៊ូមតិ

នាយកដ្ឋាន និងអង្គការ មិនថាពួកគេស្នាក់នៅរយៈពេលប៉ុន្មាននោះទេ។



No comments:

Post a Comment